Fredag baby.

Update: | ? Publicerat i vardag
Fredag - och den härliga känslan har helt förvunnit.
 
Började med att jag försov mig i ca en halv timma, inte för att det är en big deal. Men det slutar ändå med att man stressar i sig sin frukost och slänger på sig sminket och hoppas på att det blir bra. Gick ut och hämtade min cykel och just då börjar det såklart ösregna. Så när jag väl var framme i skolan så va jag helt pisseblöt, sämsta början på denna dagen. Men som tur är så har jag inga som helst planer för idag så det gör inget att man ser ut som stryk. 
 
Skoldagen kommer bestå av foto lektion efter foto lektion, vi ska börja med ett nytt projekt, repotage fotografering, ska bli intressant och se hur de blir.
 
Kommer troligtvis inte blogga i helgen tyvärr, för på lördag ska jag på tjejmiddag / fest hos finaste tilda. Vi hörs.



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?