Portobello road - London.

Update: | ? Publicerat i vardag
Torsdag morgon och allt känns riktigt bra.
 
Idag vaknade jag med en väldigt underlig känsla, som jag inte känt på jag vet inte hur länge. Jag såg fram emot att gå till skolan, lite sjukt faktiskt. Men jag antar att det är bra. Kanske är det för att det börjar bli vår, ljusare på dagarna och kvällarna men även att det blir varmare. Hur skönt är inte det? Slippa det mörka och dystra vinter mörkret och den råa kylan. 
 
Skoldagen idag blir förövrigt ganska kort. Börjar med tre timmars visuell kommunikation, efter det blir de lunch sen ska hela klassen till ishallen och åka skridskor. Ska bli spännande med tanke på att jag inte har åkt skridskor på flera år, haha. Vi hörs.
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?