Ten feet tall - Afrojack, wrabel.

Update: | ? Publicerat i vardag
Det har gått i ett.
 

Bloggningen har verkligen blivit lidande de sista, och de är jag hemskt ledsen för. Men nu ska jag försöka att bättra mig, är tillbaka i skolan igen efter två veckor och jag anser att bloggningen går mycket mycket bättre när ja väl är i skolan. Dessutom så hade jag så massa andra saker att fokusera på veckorna innan lovet, men som jag nu har betat av en efter en.
 
Som jag sa innan så var jag borta två veckor från skolan. Den första veckan var jag i säffle, åkte upp på måndagen för att jag skulle ha teoriprovet på tisdagen. Jag var sjukt nervös, men som tur va så klarade jag det. Vilket var väldigt skönt med tanke på att teoriprovet var min stora fasa, har alltid haft svårt för att lära mig saker genom att läsa. Är mer den praktiska personen. Sen skulle jag ha uppkörningen på fredagen, så hade tre dagar på mig som gick åt till att bara fokusera på körningen. Väl på fredagen gick jag upp jätte tidigt, hade en kör lektion klockan 8, alltså precis innan uppkörningen som va klockan 09.15. Jag trodde att jag skulle vara mer nervös men tror nerverna släppte på körlektionen för väl på uppkörningen va jag hur lugn som helst, vilket är en stor fördel. Och jag klarade, så alla dessa pengar och all tid man har lagt ner så kan man konstantera att det har vart värt det. KÖRKORT FÖRFAN!!
 
Den andra veckan hade jag sportlov. Mitt lov bestod av att vara med kompisar, köra bil och bara slappa. Skönt om du frågar mig.
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?