Din kommentar räknas.

Update: | ? Publicerat i inspiration
Jag behöver hjälp. Jo det är så att jag har bestämt mig för att göra en till tatuering. Jag vet motivet → drömfångare ← Men jag vet inte vart jag vill ha den.. Jag funderar antingen på att göra den på höften eller på revbenen. Själv tycker jag att det är snyggt vilket som, men jag behöver din åsikt för att det ska bli lättare för mig att bestämma hur jag vill ha det. Så du får hemskt gärna kommentera vad du tycker. 
Martina
Skrivet den:

Den nästförsta och sista var väldigt fin! :)

Svar: Ja dom är fina ! Så du tycker alltså på revbenen? :)
Hanna Fondell


elin
Skrivet den:

Revbenen tycker jag! :D

Svar: Ja det är jag lite inne på också ! :D
Hanna Fondell


Michaela
Skrivet den:

det skulle varit hemskt snyggt att ha den på revbenen, tycker jag iallafall!
Sjukt bra blogg förresten! :)

Svar: Ja det tycker jag också ! Tack så jätte mycket ! :)
Hanna Fondell


Michaela
Skrivet den:

det skulle varit hemskt snyggt att ha den på revbenen, tycker jag iallafall!
Sjukt fin blogg förresten! :)

Svar: Antar att det var du som kommentera innan också :) Men tack igen ! :)
Hanna Fondell


Anonym
Skrivet den:

Helt klart revbenet! ser riktigt bra ut där då man har en sådan fin form just där=) coolt motiv by the way

Svar: Ja jag tror nästan det blir på revbenen ! Ja tack så mycket ! :)
Hanna Fondell


Linnéa
Skrivet den:

Revbenen utan tvekan! :)

Svar: Haha okej då, jag tror det blir revbenen faktiskt! :)
Hanna Fondell

jos
Skrivet den:

Jag tycker revbenen!!

Svar: Det blir nog revbenen ! tack för du kommentera ! :)
Hanna Fondell


Julia
Skrivet den:

Låret, helt klart! :)

Svar: Det är snyggt men tror nästan att det blir revbenen :)
Hanna Fondell


Amanda
Skrivet den:

Vilken fin blogg!
Kolla gärna in min också, www.amandasofias.devote.se!

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna Fondell


sandra
Skrivet den:

Jag tycker på sidan som på 4:e bilden eller på nacken till ryggen lite mindre :)

Svar: Ja det är snyggt ! problemet är att jag redan har en tatuering i nacken.. :/
Hanna Fondell


ida foto. ♛
Skrivet den:

åh drömfångare är de finaste som finns! Har två stora och en liten i mitt rum sen 3 stycken halsband haha :)
Tycker båda är jättefina men vid revbenen tycker jag nog är liiite finare hehe c:

Svar: Ja dom är riktigt fina faktiskt ! :) Det blir nog revbenet :)
Hanna Fondell


milina.blogg.se
Skrivet den:

så snyggt!

Svar: Ja det är sjukt snyggt ! :)
Hanna Fondell


Emelie
Skrivet den:

Revbenen helt klart! Snyggast, men det gör dock väldigt ont=) men det är värt det tycker jag!

Svar: Det blir nog revbenet, ja det tror jag också att det gör men som du sa det är nog värt det! :)
Hanna Fondell


Elin
Skrivet den:

Hej! Tycker låret så som bild 1&5 är väldigt häftigt med den, också ett ställe den "syns" mer på, ex med kortbyxor! Jätte läckert :D
En annan sak, läser ofta din fina blogg men tyvärr är det väldigt svårt att läsa typsnittet du har nu (i alla fall på mobilen som jag oftast använder) lite synd!
Kram

Svar: Ja det är skit snyggt på låret, men tror det blir revbenet faktiskt :/ Visst det kanske inte syns lika mycket men det är ju för mig den ska vara viktigast :)Ja jag håller på att fixa med det, har grejat med det hela dagen, tror det beror på att det är apple som du har och jag designar min blogg med en windows dator så typsnitten stämmer inte ihop med varandra men jag ska försöka fixa till det nu, för nu sitter jag med min macbook så förhoppningsvis så är det fixat inom kort.
Ett stort tack till dig för att du påpekade det.
Kram ! :)
Hanna Fondell

Elin Turesson
Skrivet den:

Revbenen! :)

Elin Turesson
Skrivet den:

Revbenen! :)

Svar: Det blir revbenet :)
Hanna Fondell


Johanna Nordling
Skrivet den:

Revbenen skulle va enormt snyggt!:D

Svar: Det blir revbenen :D <3
Hanna Fondell


Lovisa Johanna
Skrivet den:

Åhh grymt snyggt!! Tycker den längst ned till höger är absolut snyggast :)
Så himla fina bilder har du i din blogg!
Kram!

Svar: Ja det är sjukt snyggt! Ja det tycker jag med :) Tack så jätte mycket :D Kram!
Hanna Fondell


Frida
Skrivet den:

Revbenen, lätt! Fast båda ställena skulle de vara fint på.
Ska själv göra en drömfångare, dock på överarmen, början till min sleeve.

Svar: Det kommer bli revbenen! :)
Hanna Fondell


Mika
Skrivet den:

Låret känns skummt... Skulle gjort på revbenen! :)

Svar: Det kommer bli revbenen! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?