Faking a smile is so much easier than explaining why you are sad.

Update: | ? Publicerat i vardag
Sista skoldagen innan helg.
 

Sitter just nu på den sista visuell kommunikations lektionen som har hållt på i tre hela timmar, tre hela timmar av tjat från läraren. Fatta att man är o fokuserad, har suttit och redigerat bilder, skrivit och ändrat blogg inlägg hela morgonen. Bra start på dagen tycker jag. Snart har jag lunch, sedan väntar ytterligare tre timmar fast denna gången med engelska, för långa lektioner tycker jag. Som tur är så är detta den sista dagen på min skolvecka. Imon har jag en hemma uppgift, ska fota sport. Jobbigt läge med tanke på att jag inte känner någon som sportar för tillfället. Men jag får väl hitta på något. Det löser sig nästan alltid.
 
Helgen kommer spenderas med bästa tilda i malmö, inlägg om det kommer efter detta. Vi hörs.
 
Fanny
Skrivet den:

Jätte fin! Hoppas att du haft en bra dag och får en bra kväll! Kram!

Svar: Tack så mycket! Ja det har jag :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?