let´s go on an adventure.

Update: | ? Publicerat i Helg
Comfort hotel malmö.
 

Jo det är ju så att min kära kompis Tilda har fyllt år, och har länge funderat på vad jag skulle ge henne i present asså långt innan hon fyllde år. Jag ville ge henne något speciellt med tanke på att hon faktiskt fyllde 18. Först tänkte jag att jag skulle hitta någon sak, men då hade de säkert slutat med att man hade köpt en tröja, smycke eller något liknande och hur kul är det? Och hur betydelsefullt är de egentligen? Nä de är ju det jag säger. Så jag kollade runt lite på nätet efter äventyrs grejer, hittade lite saker men inget utav dom kändes sådär jätte kul. Sen slog det mig, Malmö ja Malmö dit ska vi, jag älskar Malmö och jag älskar min kompis. Det kändes perfekt, så jag började genast leta efter hotell, hittade massa bra men detta va det som utmärkte sig mest. Så jag försökte prata med tilda och fråga när hon kunde utan att avslöja allt för mycket. Det var oklart när hon kunde så jag avaktade lite och försökte tänka ut reserv grejer som man hade kunnat göra om inte Malmö resan skulle blivit av. Kom faktiskt inte på något, så va ju tur att jag gav Tilda de kortet där de stog att jag skulle ta med henne till Malmö, vi bestämde då att vi skulle åka nu till helgen. Och jag kunde då även boka hotell rummet. Så vi åker tidigt på lördag morgon, för att få så mycket tid i Malmö som möjligt. Det jag har planerat att vi ska göra är..
 
Lördagen:
  • Först checka in på hotellet.
  • Bara gå runt och mysa i stan kolla affärer osv.
  • Äta middag eller något.
  • Gå ut på kvällen (krogen).
  • Sova.
Söndag:
  • Äta frukost på hotellet.
  • Fixa sig.
  • Checka ut vid 12.
  • Åka till Emporia.
  • Kanske ta en tur i stan.
  • Åka hem på eftermiddag / kväll.
Så vi hörs nästa vecka. Ha en grym helg guys.
Alexandra
Skrivet den:

Fin blogg, sjukt snygga bilder-
KUDOS:D

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Hanna Fondell


martina
Skrivet den:

Vilken fin blogg design du har! gillar bannern starkt!!

Svar: Tack så jätte mycket! Kul att du gillar den! :)
Hanna Fondell


Stina Andersson
Skrivet den:

Super fin blogg. Du tar så himla fina bilder! Hoppas du haft en fin dag, kram.

Svar: Tack så jätte mycket! Vad kul att du tycker det! Det har jag! Kram!
Hanna Fondell


Tuva
Skrivet den:

Så fin header! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?