Malmö as it´s best.

Update: | ? Publicerat i vänner
Solnedgång i Malmö - Kamera: Samsung galaxy s4

Ja nu har det snart gått en vecka sen jag va i världens bästa Malmö med världens bästa vän. Vi hann med en hel del grejer. På lördagen gick vi runt i stan och bara mös, käkade god lunch, tog dock ett bra tag innan vi hittade ett ställe att käka på haha, kändes som att man gick runt på varenda lilla gata som fanns men så var det ju inte. Efter vi hade käkat så gick vi till hotellet och checkade in, det var väldigt fint och prisvärt för att bara vara där en natt. Gick och köpte varsin dricka på espresso house och tog oss en liten promenad. Sedan fixade vi oss, och gick och käkade middag sen gick vi till tgi fridays. Träffade Mathias för första gången efter att ha snackat med han i tre år tror jag att de är, så va ju rätt nervös..men det gick bra som tur är eller de tror jag iallafall, han vill ju fortfarande snacka med mig så jag antar att det är ett bra tecken haha. Träffade även nån kille som hette Oliver, han va själv så han frågade om han fick joina oss och man ju inte tacka nej till det, så han var med oss tills ett någongång, då vi andra gick tillbaka till hotellet. Tilda somnade efter nån timma, hon va rätt trött, så gullig. Då passade jag sjävklart på att prata med fina Mathias. Hann ju prata en del med tanke på att han åkte hem runt halv fyra haha, de kändes bra att få träffa honom och it felt like I had known him all my life. 
Söndagen började med en mysig hotell frukost, och såklart packning, gick ganska snabbt. När vi var klara med allt checkade vi ut. Sedan tog vi tåget till emporia. Väl på emporia, så shoppade vi en massa, hittade en hel del grejer. Samt käkade frozen yoghurt, de levde inte riktigt upp till mina förväntningar men det var ändå helt okej. Gick runt där några timmar, man märkte att man tröttnade efter ett tag, så då bestämde vi oss för att åka tillbaka till "Malmö" för att sedan ta tåget hem till Kungsbacka, va lite stressigt med de löste sig, Tilda hämtade våra väskor på hotellet och jag fixade biljetter. Och vi hann med tåget. Hade verkligen en super mysig helg, det kommer att göras om kan jag ju säga direkt haha. 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?