Veckan som gått

Update: | ? Publicerat i vardag
Det går inte bra.
 
Det här med att blogga är inte riktigt min grej för tillfället. Saknar inspiration och tycker att det är jobbigt att komma på saker att skriva om. Säger alltid att jag ska ta tag i det men som vanligt så händer det inget. Lite störande faktiskt. För det slutar ju alltid med att jag tappar fler och fler läsare, vilket är väldigt förståenligt. Jag menar vem vill läsa en blogg som aldrig uppdateras. INGEN. Och vet ärligt inte vad jag ska göra med bloggen. Om jag ska lägga den på "hyllan" ett tag och se vad som händer, eller om jag ska ha kvar bloggen och skriva när jag känner för det. Jag vet inte. Får se hur de blir men kommer meddela er när jag vet hur det blir.
 
Nu har det gått mer än en vecka sen jag bloggade sist- alltid samma jävla mening, blir så trött.
Gjorde inte så mycket, antagligen inget intressant i och med att jag inte kommer ihåg någonting. Det ända jag kommer ihåg va att jag var och fotade min mammas kompis dotter när hon åkte skridskor, skulle fota till ett sport reportage. Fick en hel del bra bilder en utav dom är bilden ovan. Sen i lördags va jag hos mina kusiner i mölnlycke, mös med dom, kollade film osv. Det var kul med tanke på att jag inte hade träffat dom på ett tag.
 
Och nu är det en ny vecka alltså en ny chans till att rätta till alla misstag som man gjorde förra veckan- Dock så är det måndag och jag hatar måndagar. Händer inget kul i skolan över huvudtaget. Sitter just nu på en naturkunskaps lektion och försöker skriva detta inlägget. Har ingen koll på vad vi håller på med pga byte av lärare x2. Så kommer säkert bli ett till inlägg sen bara för att jag kan och för att jag har tråkigt haha.
 
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?