dålig uppdatering...

Update: | ? Publicerat i Allmänt
 
Haha omg förlåt!
Har inte hunnit blogga för har haft fullt upp med annat...
I tisdags till exempel var jag med bästa Elin och sov över hos henne, för vi skulle på mellan dags rean igår.
Och ett stort tack till henne, jag fattar inte hur hon står ut med mig...
Haha jo det var så att jag hade glömt mitt smink hemma igår...
Vi hade ganska bråttom för vi skulle vara på kungsmässan vid 10.
Och jag kan säga att jag inte var på så bra humör och hade typ panik för kan inte gå utan smink.
Så när klockan var halv nio så gick vi hem till mig i ös regn så att jag skulle få sminka mig.
Så tack babe!
 
Och ja jag är lite halvt stöd men inget jag kan göra åt hahah!
 
Men jag fick i allafall köpt två as snygga tröjor, en stickad grön tröja med nitar på axlarna och en ljus turkos stickad tröja med glitter på axlarna.
Och väskan var brun med en silvrig döskalle på, as snygg.
Som sagt vi var först på kungsmässan en stund sen var vi på CC som ligger inne i centrum och stod i en kö till omklädningsrummet som tog minst 40 min...
Efter det drog vi in till göteborg och tog oss en runda där.
Sen när jag kom hem så käkade jag lite sen skulle vi på fika typ hos mina gamla grannar.
Va där till klockan 9 sen gick jag hem och kolla film sen gick jag och la mig.
 
 
//HANNAFONDELL ♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?