Påsklov.

Update: | ? Publicerat i vardag
Det är torsdag och det är äntligen påsklov. Kan det bli bättre?
Sitter just nu i soffan hemma hos mor min och kollar lite tv, borde egentligen göra klart vissa skol grejer, men känner inte att jag orkar det idag så det får bli morgondagens projekt. Kan la vara helt okej med tanke på att det inte finns så mycket annat att göra haha.
Såklart ska jag inte göra det till en vana utan jag ska njuta av detta lovet, bara ta det lugnt och ha det allmänt skönt.
Har inga egentliga planer mer en att jag kanske ska åka ner till skåne och hälsa på släkten i kristianstad. 
Blir att ta varje dag som den kommer. Vi hörs, om inte på lovet så hörs vi såklart efteråt! 
 
Elina
Skrivet den:

Ååh, vilken tjusig blogg tjejen! :D
Så galet intressant utseende också, hihi!

Svar: Tackar så hjärtligt! Det värmer att du tycker om bloggen! :)
Hanna Fondell


Fröken Annorlunda
Skrivet den:

Du har ju otroligt snygga ögon! <3

Svar: Oj tack så mycket! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?