gör ont.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Today...
Dagen började med att jag blev väckt vid halv 12.
Gick upp och åt frukost och tog mig en dusch.
Fixade mig lite snabbt.
Sen åkte jag och mamma in till scandinavienphoto för att jag skulle köpa ett nytt objektiv till min kamera, wiie.
Blev ett 18-105 objektiv.
Affären btw, var väldigt intressant, så för er som gillar foto och sånt åk dit.
När vi åkte hem stannade vi och handlade lite granna för min käre broder fyller år imon.
Var hemma i knappt en timma, innan jag var tvungen att sticka igen...
Skulle på bio med mamma och broder och mammas kompis.
Vi såg The Hobbit...
Asså jag gillar inte sagan om ringen så filmen var väll inte det bästa jag har sett + att jag fick ont i huvudet av 3D glasögonen, haha.
Men för er som gillar sagan om ringen så kan jag tänka mig att den är bra.
Och nu sitter jag i soffan, men inte så länge till för måste gå och baka en kladdkaka till Hugo, som vi ska ha imon...
Orkar inte!
 
kanske skriver ett inlägg sen får se.
vi hörs .
//HANNAFONDELL ♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?