Hugos födelsedag.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Ännu ett år har passerat.
Och du har blivit ett år äldre.
Jag kommer ihåg när du föddes.
Jag blev lite sur för jag ville så gärna ha en syster.
Men allt eftersom tiden har gått så har jag insett att du är det bästa som har hänt mig, en syster skulle aldrig kunna ersätta dig plats, faktiskt så har jag lite svårt att se hur jag någonsin skulle kunna klara mig utav dig.
Det skulle aldrig gå.
Visst vi bråkar nästan hela tiden, och vi är experter på att trigga igång varandra.
Men du är ju trots allt min bror.
Och jag antar att det är sånt man får räkna med när man är syskon.
Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig.
Och vad som än händer så kommer jag alltid finnas här för dig.
 
Bara en glimt i dina ögon..
Kan krossa min sorg..
Bara ett leende på dina läppar..
Kan fylla den med glädje..
Bara om du är beredd att kämpa..
Ska jag hjälpa dig..
Bara en kram av dig..
Värmer mitt hjärta..
Bara att se att du har det bra..
Kan göra mig stark..
Bara vårat blod..
Kan göra oss till syskon..
Bara döden..
Kan skilja oss åt..
 
Och med detta sagt så vill jag bara säga.
Grattis på 12 års dagen Hugo.
Jag älskar dig.
 
//HANNAFONDELL ♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?