hurtig

Update: | ? Publicerat i Allmänt
 
Hej !
Blev inget bloggande igår kväll heller som ni kanske märkte..
Och nej jag tänker inte skylla på något.
Dagen igår var väll helt okej, skolan var inte det roligaste för vi hade bara tråkiga lektioner, men förövrigt så var den bra.
Efter skolan köpte åkte jag och pappa till kungsmässan och handlade julklappar till mina kusiner och till min bror.
Jag känner mig riktigt nöjd med min ena kusin Jonathans julklapp, så jag hoppas att han gillar den haha.
När vi var klara med julklapparna så hade vi lite bråttom för jag skulle med mamma på ett träningspass.
Träningen gick bra, men det var grymt jobbigt...indoor walking var det, usch var helt slut efter.
När jag kom hem sen så tog jag mig en lång och varm dusch, och gick och la mig i sängen och kollade film.
Råkade somna under filmen så därför bloggade jag inte igår haha.
 bilder på mig från igår efter träningen, sjukt ful i tofts men what ever.
//HANNAFONDELL ♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?