Julafton!!

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Lite sent känner jag men...
En riktigt jävla god jul på er !
Eller a jag hoppas att ni har haft det och att ni har fått en massa fina jul klappar!

Tänker inte skriva så mycket idag för jag vet att det inte är någon som sitter och läser en jävla blogg på julafton lixom haha.

Dagen börjar med att jag vaknar upp hos mormor utav en god frukost doft.
Vi sitter länge vid bordet tills mormor tycker att vi ska öppna jul klapparna från dom .
And we did.
Vid 10 ungefär så åker vi hem så att jag ska kunna fixa mig innan vi skulle vara borta hos mammas kompisar vid 12.
Hemma hos dom äter vi lite och så kom den första " tomten " fick massa fina saker .
Senare vid halv 3 så hämtar pappa oss för att vi ska fira jul hos mina kusiner i onsala .
Det var jätte mysigt.
Kom en "tomte" där med ...
Fick oxå massa fina presenter .
Bland annat en one piece och ett par mysiga tofflor som jag tänker lägga ut en bild på sen .
Och sen käkade vi och spelade paket leken m.m.
Och nu för en stund sen så åkte vi hem.
Riktigt skönt att komma hem och bara få ta det lungt en stund innan jag ska gå och lägga mig om en stund .
Så tack för en underbar jul !

Mer bilder från kvällen kommer i ett annat inlägg i mon eller nått .




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?