Julstädning

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Blev ingen bloggning igår...
Hade helt enkelt fullt upp, med massa annat.
Dagen började med skola tills klockan 10 över 3, sen hade jag extra matte till halv 5.
Sen kom pappa och hämtade på skolan.
När vi kom hem satte vi oss och käkade lite granna, sen var det dags för årets julstädning.
Damma, damsuga, torka golven, tvätta speglar och fönster.
Tror aldrig jag har städat så mycket i hela mitt liv.
Men rent blev det.
När huset var städat och klart så var det dags att ta in julgranen.
Blev ingen riktigt gran i år utan en ful jävla plastgran som jag var tvungen att fixa.
Kul kul...fick typ panik.
Och jag som älskar julgrans doften...
Haha jag får fixa sånna granar som man har i billen som luktar, fast med gran doft haha.
När jag väl hade fått upp den jävla granen, så fixade pappa lite fika som bestod av pepparkakor och juleskum och julmust, jummi.
När vi hade fikat så klädde jag och min bror granen medans pappa pyntade huset med massa tomtar.
När allt va fixat så var klockan 10 ungefär, och jag var helt slut, så jag tog mig en snabb dusch och efter det så gick jag faktiskt och la mig, och somnade nästan direkt.
Så därför bloggade jag inte igår haha.
bilderna är tagna med mobil kamera så därför är det inte så bra kvalite på bilderna...
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?