Kalas.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Full rulle som vanligt.
Denna dagen har varit kaos haha.
Blev väckt vid 11 ungefär, jag gick upp och käkade frukost och gick och la mig i soffan och somnade om...
Inte så smart gjort kan jag ju säga...
För när jag vakna sen igen va klockan typ halv 2 eller nått, och vi skulle ha gäster vid 3, så de va bara till att slänga sig in i duschen och välja kläder fort som fan och sminka sig och fixa håret...
Blev inte så fint men de gör ju inget ..
Jag hann ju iallafall precis .
När gästerna väl kom så blev de kaos i hela lägenheten, alla små söta ungar sprang runt och skrek hela tiden så de blev lite stökigt haha.
Men mysigt var det, alltid lika kul att träffa sina kusiner.
När dom hade åkt hem vid 6 halv 7 så kom mammas kompis så då satte vi oss och kollade på film, första filmen vi såg var skyfall, en riktigt bra Bond film, rekommenderar den starkt.
Sen såg vi även the intouchables ( en oväntad vänskap ), haha vet inte hur många gånger jag har sätt den, men den är så sjukt bra och mysig så man tröttnar aldrig på den.
Blir lika glad för varje gång jag ser den .
Och nu ligger jag i sängen och tänker haha, är nervös inför imon för ska träffa en fin person.
Aja inte tänka så mycket, det kommer säkert gå jätte bra...

Men vi hörs imon ! Godnatt !

//HANNAFONDELL ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?