what ?

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Hej !
Ingen bloggning igår heller..
Asså vet seriöst inte vad de är med mig har helt tappat lusten för att blogga.
Jag tänker att nu måste jag blogga, men såklart så tänker jag oxå nä jag gör de senare, men då blir det aldrig av ...
Vet inte vad jag ska ta mig till.

Igår så var jag med mamma hela eftermiddagen / kvällen, vi jul handlade lite granna.
Sen på kvällen träffade jag Tess en liten stund och sen åkte jag hem till pappa.

Och idag så har jag inte gjort ett skit...
Har legat i sängen och i soffan och kollat film hela dagen och så har jag ju såklart ätit lite i mellan åt.
Så det har inte hänt ett skit idag, tråkigt nog...

Och nu ligger jag i min säng för klockan är ju typ halv 1 eller nått så a.

Vi hörs imon !

//HANNAFONDELL




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?