Don´t need to judge.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
God morgon!
Ligger just nu här i min mysiga säng och skriver detta inlägget.
Vaknade as tidigt idag för kunde inte sova #fuckmylife.
Förlåt för att jag inte har bloggat i helgen men har inte haft tid och lust...Men de ska det bli ändring på!
I helgen så har jag faktiskt inte gjort så mycket har mest tagit det lungt och försökt vila upp mig. Så fredags var jag med Tess, vi bakade pepparkakor jummi.
I går var jag med Emma på dagen det var jätte mysigt vi satt och kollade tvn och fikade och sånt. På kvällen var jag med mina gamla klasskompisar det var super trevligt, man kan väll säga att det var en avskeds fest för Emma Svensson i och med att hon ska ut och segla nu i två månader, inte avundsjuk alls ... hon går på öckerö thats why.
Nu måste jag kila mer till pappa & bror och käka frukost så vi hörs sen !
 
 
//HANNAFONDELL ♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?