Dry my soul.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Dagen började grymt och slutade åt helvette.
Vet inte om jag ska skriva så detaljerat men , min dag började med att jag vaknade as tidigt ...inte så skönt för har typ inte sovit nått på hela helgen.
Sen så kollade jag tvn samtidigt som jag fixade min nya design och sånt på bloggen, lööve it.
Sen gick jag till Emma vid 4 ungefär , för fick panik av att bara ligga i sängen och ha tråkigt.
Och de var först när jag kom hem som allt börja gå åt helvette.
Jo de är så att min bror är så sjukt jobbig för tillfället, han är kaxig mot allt och alla och han tror att han är bäst. Så han vet exakt vilka knappar han ska trycka på för att jag ska bli sur och just det hände idag, vilket va lite synd för pappa hade fixat med värsta fina middagen och sånt så förstör vi allt . Men som sagt det slutade väll att pappa blev sur på mig och jag sur på han , och jag tror att jag råka säga att min mobil betydde mer för mig än vad han gör. Så han blev väldigt ledsen, vilket jag kan förstå. Men han borde ju fatta att jag inte mena de jag sa, för han betyder allt för mig! Han stöttar mig i ur och skur. Han är typ min andra hälft.
Så jag sabbade typ hela kvällen...

Aja nu måste jag sova, om jag ska orka med skolan imon ...#goodnight.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?