Live to learn

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Godkväll !
Behöver inte säga vad jag gör just nu för det vet ni ju antagligen.
Idag har det varit en relativt lugn dag, inte hänt så mycket, har varit i skolan och så .
När jag kom hem åkte jag och klippte mig, vilket jag inte visste att jag skulle göra igår så fick bestämma snabbt hur jag ville ha håret.
Det slutade med att de blev samma frisyr som nu fast 5 cm kortare . Blev jätte nöjd , och bild kommer senare i inlägget.
När jag kom hem så var klockan halv 8 så satte mig framför tvn och mös.
Lite senare sen tog jag mig en varm och skön dusch.
Och nu tänker jag faktiskt ta och sova lite för är ganska så trött...
Vi hörs imon !

//HANNAFONDELL ♥

 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?