7 minutes of extra sleep in the morning seriously does matter.

Update: | ? Publicerat i vardag
Godmorgon! ♥
Jag känner på mig att det kommer bli en grym dag idag även fast jag nästan inte kom upp ur sängen i morse, ville ligga kvar dom där extra 7 minutrarna och bara somna om som att det aldrig hade blivit morgon, en bra dag fastän att vi inte har så roliga lektioner i skolan.
Träffade även Tess innan när jag skulle cykla till skolan, var kul att se henne för vi har inte träffats på ett bra tag så vi stod och snackade en stund och bestämde att vi skulle träffas någon dag och även ta en tur in till göteborg, as grymt.
Så det var ganska nära att jag kom försent till skolan men jag hann precis..haha.
Har precis haft media och ska snart ha matte fyfan..
Puss. ♥
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?