Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Update: | ? Publicerat i vardag
Har haft en riktigt go dag.
Började med skolan, hade matte, inte så kul kanske men men.
Efter det hade vi svenska, hade nationella svenska prov i tala, gick helt okej, hade inte övay så kunde inte gjort bättre med dom förutsättningarna som jag hade.
Sen kom vi på att vi hade ju inget att göra i skolan i och med att alla andra lektioner skulle bestå av nationella prov.
Så min klass fick sluta 3 timmar tidigare.
Jag va påväg hem när jag såg Sandra och Filip, hängde med dom till kungsmässan och sen spenderade jag dagen med dom, riktigt kul och mysigt, käkade donken och sånt kom massa människor ( filips kompisar ) så blev en hel folksamling vilket var väldigt trevligt.
Så tack för en grym dag gosisar! ♥
Och nu på kvällen så har jag vart med min mor och min bror på nån jävligt tråkig dans föreställning...
Nu ska jag alldeles strax ta och fixa mig och ta och lägga mig i sängen och bara ta de lungt en stund och sen sova.
Så vi hörs imon.
Puss. ♥
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?