I fall to fast, crash to hard, forgive to easy, and care to much.

Update: | ? Publicerat i Familj, skolan, vardag
Tillbaka med nya tag igen.
Har haft en blogg paus sen den 21/4 då min gammelmormor dog, kände att jag inte hade någon ork till att blogga eller göra något över huvudtaget.
Men nu är jag här igen och känner att jag nog har lite att berätta om.
Om min dramatiska helg förra veckan till exempel m.m.
 
Och just nu sitter jag i klassrummet och har mediakommunikation...jag borde egentligen jobba med orkar verkligen inte det, är så sjukt trött för det är så himla mycket i skolan nu.
Massa nationella prov står på shemat dom kommande veckorna, och vi har bara gjort två stycken än så länge så har ganska många kvar, tyvärr.
Men när dom jävla proven är klara så har vi sommarlov.
Har lite att se fram emot.
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?