Från början till slut.

Update: | ? Publicerat i vänner
Jo det är att jag lovade den här gossen att jag skulle skriva ett inlägg om honom.
So i will.
För man håller ju det man lovat right?
 
Namn: Pontus Fridlund.
Ålder: 16 fyller 17 den 21 december.
Bor: Falkenberg.
Gillar: Sin epa. ( och mig såklart ).
Haha nä skoja bara.
 
Så jag tänkte berätta om hur jag lärde känna honom osv...
 
Man kan väll säga att det hela började när vi var små, har ingen koll på hur många år sen det va men små var vi iallafall.
Han hade varit tilsammans med min kompis och min kompis var jätte ledsen och då bad hon mig att ta reda på varför osv..genom att smsa och fråga ut honom.
Stackars liten.
Men det gjorde jag iallafall..
Och det slutade med att jag började gilla den här killen.
Och vi blev "tillsammans" om man ens kan kalla de ett förhållande med tanke på att vi aldrig träffades haha.
Vi höll ihop ett bra tag tror det va nästan ett halv år.
Och sen tog det slut.
 
Sen gick det något år och vi började snacka igen.
Vi bestämde oss för att ge det ett nytt försök.
Vi blev tillsammans men det blev samma igen vi träffades aldrig och det tog slut haha..sååå konstigt att man tröttnar när man aldrig får chansen att träffa personen.
 
Och nu för ett tag sen så började han skriva till mig igen.
Det började med att han gillade några utav mina instagram bilder och sen facebook chatten.
Vi hade bestämt att vi skulle ses för någon vecka sen men det blev inte av pga att idioten inte hörde av sig om vilken tid jag skulle komma. 
Men vi ska ge det ett nytt försök så förhoppningsvis så ska vi ses snart.
Det kan man ju tycka kan vara dags efter så många år haha.
Stackarn är sjuk just nu så de får vänta ett tag.
 
 
 
Haha detta känns som en jävla annons eller nån intervju men men.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?