Fredag

Update: | ? Publicerat i vardag
Vad kan man säga ?
Det är äntligen fredag och man slipper skolan i 2 dagar, grymt.
 
Slutade 2 timmar innan jag egentligen skulle slutat.
Pga att vi blev klara med allt som vi skulle vara klara med snabbare än de var tänkt, vi tog ner alla tavlor och bilder på hela skolan och bar all kamera utrustning till fotostudion. Sen hade vi en till uppgift men den fick vi göra hemma om vi ville.
Man orkar ju inte vara kvar i skolan när man får chansen att dra hem.
Så nu har jag suttit och letat efter ett typsnitt till min tatuering som jag ska åka och boka tid till imon.
Taggad som fan.
 
Annars så har jag inga planer för idag och ikväll. 
Så får väll se vad som händer, de kanske dyker upp något..men det tvivlar jag på haha.
 
Vi hörs.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 
 
Ellie
Skrivet den:

Så kul med tatuering! Vad ska du ha för text? :)
Kram

Svar: Ja verkligen ! Det ska stå never lose hope :) Kram
Hanna Fondell


Anonym
Skrivet den:

Vart ska du ha din tatuering? :) Fin blogg föresten

Svar: Jag ska ha den i nacken ;) tack så mycke !
Hanna Fondell

Linnla
Skrivet den:

Jätte fin blogg du har och du tar verkligen bra bilder! :) Undrar vart du har köpt halsbandet med hjärtat du har på bilden? :)

Svar: Tack så jätte mycket ! Kul att du gillar dom :) Hmm ja det undrar jag med, fick det när jag döptes så har ingen aning tyvärr :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?