18 december.

Update: | ? Publicerat i vardag
Idag är det onsdag, som även råkar vara den segaste dagen på hela veckan.
Jo det är ju så att det är en av dom dagarna som jag inte har sovmorgon, å de gör att det blir lite kaos i mitt huvud, vilket leder till att jag oftast kommer försent till skolan.
Sen är det ju även så att vi har tre timmars hål timma idag, helt värdelöst.
Efter den fina håltimman så har jag idrott, jag menar varför inte flytta fram idrotten och skippa håltimman.
För att göra saken ännu värre så är de vissa i min klass som har entrepenörskap, jag är tyvärr en utav dom.
Och den lektionen slutar inte förens 20 i 5.
Alldeles för lång skoldag.
Dock så kan jag stå ut med att sluta sent idag, med tanke på att det är den näst sista skoldagen.
Så det blir vanlig skoldag imon, sen skolavslutning från 16.30 till halv 17.30 eller nått sånt är inte helt säker på vilken tid det är.
Ska bli grymt jävla gött med lov.
 
Å dessutom så är det bara 6 dagar kvar till julafton, sjukt.
Synd bara att man inte har fått den där riktiga julkänslan än..
Ingen snö ingenting, lite trist.
Som bilden ovan den är tagen för ungefär ett år sen, då va det snö men inte nu.
Inte okej haha.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?