28 december.

Update: | ? Publicerat i Familj
Nej det är inte den 28 december idag utan det är den 30:onde.
Anledningen till varför jag valde den 28 december är för att min lillebror fyllde år då.
Och den dagen hade jag fullt upp så han inte skriva något om honom.
Tänker inte göra det nu heller, för förhoppningsvis så vet han hur mycket jag faktiskt älskar honom.
 
Sanningen är att din bror är din första "kill kompis".
Ingen kommer någonsin förstå dig lika bra som din bror.
Även om ni inte alltid kommer överens, eller pratar lika mycket som ni borde.
Så kommer han alltid vara din vän.
Medan folk kommer och går, kommer din bror alltid finnas kvar hos dig.
I ditt hjärta.
 
Dagen bestod helt av att fixa inför släkt kalaset som vi skulle ha för honom.
Och efter att alla hade åkt så gick jag nästan och la mig direkt.
Så fanns ingen tid för bloggning.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?