3 dagar.

Update: | ? Publicerat i vardag
 
Inser nu att det redan har gått 3 dagar sen jag bloggade sist..inte okej.
Veckan har bestått av tandläkar besök, skolan, kompisar, körkort och kläder till nyår.
Och på tal om kläder till nyår, så har jag första gången på jag vet inte hur länge äntligen hittat något i tid. Alla andra år har jag sprungit och letat efter kläder dagen innan eller till och med samma dag. Så känns otroligt skönt att ha det avklarat.
 
Dagens planer ser ut ungefär såhär först och främst så står två lektioner med visuell kommunikation på schemat. Vet inte vad vi gör i den kursen med tanke på att vi avslutade ett projekt förra veckan.
Efter det ska jag cykla hela långa vägen bort till stan där min kära kompis tess ska klippa sig, hon vågar inte klippa sig själv så eftersom att jag är en så himla grym kompis så ställer jag upp.
Påvägen hem sen så blire en snabbis till kungsmässan för att kolla efter lite julklappar. Kan ju vara dags nu när det är knappt 2 veckor kvar till julafton.
Sen blir det hem och ta det lungt, hade behövt fota lite men det kommer antagligen vara mörkt när jag kommer hem så får fota i helgen. Har sån fruktansvärd bildbrist för tillfället. Så därför blev det en bild på min mamma idag som jag tog i somras när vi var i turkiet..så lite nya bilder hade ju inte vart helt fel.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?