finaste tönten.

Update: | ? Publicerat i vänner
Jadu pontus vart ska man börja?
Det finns så himla mycket grejer som jag skulle vilja säga till dig men det känns inte som att orden räcker till.
Kan ju börja med att säga att du är grymt jävla fantastisk.
Ja det är faktiskt sant, du är den enda killen som verkligen har betytt någonting för mig.
Det är därför som jag aldrig riktigt har släppt taget om dig.
Vi har alltid haft kontakt med varandra på ett eller annat sätt, och visst det har gått i perioder, men så är det med allt.
Och om jag ska vara helt ärlig så skulle jag aldrig ha råd att förlora dig.
För en sån fin vän som du är, ja sånna är svåra att hitta.
De är du som finns där när jag känner mig nere, med dig kan man prata om allt.
Du kanske inte vet om det, men bara genom att du skriver ett hej till mig kan göra mig så otroligt glad.
Och det är det som gör dig så unik.
Du är inte som alla andra, du är dig själv.
Alltså en underbar och vacker kille, som även har den finaste personligheten.
Du betyder mycket för mig pontus.
 
Och ja idag är det faktiskt din dag hjärtat, jag hoppas att du får den bästa och finaste födelsedagen.
Med en massa presenter och kärlek för de är du värd.
Önskar att jag kunde vara där med dig och fira dig på din 17 års dag.
Men du får säkert en toppen dag ändå.
 
Ett hjärta kan slå

 

 Ett hjärta kan brista

 

En vän kan man få 

 

En vän kan man mista 

 

Men i mitt hjärta finns du gömd

 

För en vän som du

blir aldrig glömd.

 

Så grattis på födelsedagen världens bästa pontus fridlund! ♥

 

//HANNAFONDELL

 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?