Gott nytt 2014!

Update: | ? Publicerat i vardag

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja jag körde bil för första gången i hela mitt liv.

Hur har ditt 2013 varit?

Förhållande vis bra..såklart haft både bra och dåliga perioder.

Blev du kär i år?

Ja jag blev ju de..

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

21 april...då min gammelmormor gick bort.

14 september, då jag fick min dröm kille..tyvärr höll drömmen bara i 2 månader.

Vad är din största framgång 2013?

Framgång ser ingen framgång för mig inte.

Bästa köpet?

Måste vara min tatuering.

Vad spenderade du mest pengar på?

Smink och cigaretter haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja mina vänner och kärleken såklart.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Det finns ju så många men dom som sticker ut mest är nog Wrecking Ball och what does the fox say haha riktigt tjatiga.

Vem har du umgåtts med mest?

Det måste vara Tess.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja jag hade ju de.

Vart reste du under 2013?

Reste till turkiet i somras, sen har de vart några ställen runt om i sverige.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Lite mer kärlek kanske. Haha nä men mer självkänsla och självförtroende hade inte vart helt fel.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag var i skolan på dagen, sen på kvällen va jag och åt på resturang med Markus och familjen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Finns nog en hel del.

Vem saknade du?

Min gammelmormor..

De bästa nya människorna du träffade?

Träffade en hel del nytt folk som alla är grymma på sitt egna sätt !

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Tro på dig själv du är bra som du är.

Och med det sagt så vill jag bara säga tack för ett fint år alla mina underbara läsare.
Vet att jag inte vart den bästa på att blogga.
Men allt går i perioder.
Ibland finns de massa att skriva om och ibland står det helt stilla.
Vilket det har gjort nu i slutet. 
Men ni ska veta att ni är grymma.
Ni har stannat kvar och läst samma inlägg gång efter gång.
Och vart uthålliga och väntat på ett det ska hända något.
Tack för att ni håller hoppet uppe när inte jag gör det.
Ni är allt bra ni.
 
Så gott nytt år, ni förtjänar det bästa!
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?