I See Fire - Ed sheeran

Update: | ? Publicerat i vardag
Igår va de den sista skoldagen 2013, fick alltså jullov igår kväll.
Det firades med bio med bästa vän, hennes pappa och hans fru.
Filmen vi såg va the hobbit, den va faktiskt riktigt bra.
Blev faktiskt förvånad med tanke på att jag tyckte att den första filmen va kass.
Så ser fram emot att se den tredje.
När jag kom hem va klockan ganska mycket så hann inte göra så mycket.
Va dessutom ganska trött så gick och la mig tidigt.
 
Det va väldigt skönt att få sova ut för en gång skull.
Vaknade vid 10.30 vilket inte har hänt på ett tag.
Sen i övrigt så har det varit en väldigt lugn dag.
Duschade osv sen stack jag och tess ner till kungsmässan, köpte julklappar och lite annat smått och gott.
Och nu ligger jag i sängen och är svin trött men måste vänta tills klockan blir 12 för ska säga grattis till min fina vän haha. 
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?