Lördag - Frisören

Update: | ? Publicerat i Familj
Lördagen är en sån dag då man vill sova ut.
De är den första helg dagen efter en riktigt jobbig vecka i skolan.
Det känns som att de är denna perioden som allt är som jobbigast. 
Man hör ständigt folk som klagar över att dom är skoltrötta och saknar inspiration till allt.
Och jag är en utav dom, jag blir så sjukt arg på mig själv, för mitt liv är inte så jävla jobbigt.
Men det blir jobbigare när jag inte gör ett piss på dagarna.
Jag är i skolan till 3 varje dag, vissa undandag då jag går till 5 och till 2.
Sen när jag kommer hem så hamnar jag i den jävla soffan framför tvn, när jag vet att jag till exempel behöver plugga till körkort osv.
Så lördagar, ja vi behöver lördagar.
 
Haha men det jag vill komma till är att i lördags så skulle jag vara hos frisören vid halv 9 i göteborg.
Så jag gick upp vid 7, käkade frukost och tog på mig kläder och sån skit.
Hann inte fixa mig men vad gör det, va ju tidigt på morgonen å vem bryr sig då haha.
Vid kvart i 8 körde jag hemifrån, man tar ju chansen varje gång det är möjligt att köra, man kan aldrig träna för mycket.
 
I och med att jag skulle färga mitt hår så började hon med mig, hon la i färg och sånt sen fick jag sitta och vänta medans mamma klippte sig.
När hon var klar så tvätta frisören ur färgen och sen klippte hon mig.
Så nu är håret kort och brunt, och jag gillar det faktiskt.
Bild kommer i ett annat inlägg.
 
När jag kom hem så va jag med tess, vi bakade pepparkakor och satt å prata en massa, jätte mysigt.
Sen vid 4 ungefär så gick jag och min bror hem till pappa för vi skulle åka och fira jul med farmor och farfar och släken, för farmor och farfar ska åka till spanien och fira jul där.
Så dom ville träffa oss innan dom åker.
Det va jätte kul att träffa alla.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?