Lucia.

Update: | ? Publicerat i vardag
Känns helt sjukt, att det redan har gått ett år sen det va lucia sist..
Jag menar kolla dom små knattarna på bilden ovan, det va 14 år sen som bilden togs.
Men endå så känns det som igår, galet.
 
Gick upp tidigt i morse för att kolla på luciatåget på tvn, vet inte riktigt varför men det känns lite som en tradition för mig.
Ingen skola idag egentligen på grund av att vi hade fått en hem uppgift, men lärarn sa att han ville att man skulle komma på lucia firandet på morgonen, så det gjorde jag. 
Och jag kan ju inte direkt påstå att det va det bästa luciatåget jag sett..de kändes inte som att dom hade övat ordentligt för dom kunde knappt texten på någon låt tyvärr..
 
I och med att jag är ledig idag så har jag inga som helst planer för idag.
Antar att det kommer bli att jag kollar serier och pluggar lite körkort.
Hade egentligen velat hitta på något men det är lite svårt..
 
Men i allafall glad lucia på er alla !
 
//HANNAFONDELL♥
 
Hanna
Skrivet den:

synd att du inte tyckte om Lucia tåget!

Svar: Ja det va lite synd !
Hanna Fondell


Josephine
Skrivet den:

Ha en bra dag! Kika gärna in på min och kanske lämna en kommentar! :)

Svar: Ja det ska jag ha! Absolut det gör jag ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?