Måndag.

Update: | ? Publicerat i vardag
Måndag älskade måndag..fuck no.
Helvete vad jag hatar måndagar, finns inget bra alls.
Börjar med att man har historia hela morgonen ren plåga.
Men för att sedan göra saken ännu värre så har man tre timmars naturkunskap, kan de bli värre? Nej!
Dessutom ligger jag efter som fan i naturkunskapen så har lite panik men fattar ju fan inte vad läraren säger så inte så lätt att hänga med då..
Så just nu sitter jag på min sista naturkunskaps lektion och väntar på att klockan ska bli 3 så jag kan dra hem.
När jag kommer hem ska jag nog träffa tess en stund sen hem och packa lite och sen gå hem till pappa.
Senare ikväll blir det nog lite körkorts plugg.
Måste verkligen ta tag i det igen..
 
Här ovan ser ni lite hur håret blev syns inte jätte tydligt men men.
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?