min jul

Update: | ? Publicerat i Familj
Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering nu under juldagarna.
Har helt enkelt inte haft tid, har haft en massa annat att tänka på.
Fixa julklappar, umgås med familjen osv.
Så bloggandet blev helt enkelt lidande tyvärr.
 
Dagen innan julafton va jätte mysig, vaknade upp hos pappa.
Åt mysig jul frukost hos honom.
Vid lunch sen så åkte jag, mamma och min bror till mormor och firade jul med henne.
Sen drog vi oss vidare ner till skåne, där vi skulle fira den riktiga julen.
Efter 2 och en halv timma i bilen va vi äntligen framme.
Jag körde och kan ju säga att jag va ganska slut i huvudet efteråt, de va första gången jag köre så långt.
Men det gick bra som tur är.
 
På julafton va de väldigt lugnt, och då menar jag väldigt lugnt.
Gick runt i slapp kläder hela dagen och kvällen, orkade inte heller fixa mig.
Faktiskt riktigt skönt.
"Tomten" kom tidigt, vilket va bra för mina kusiner va helt galna.
Jag fick en massa fina grejer, bland annat ett nytt objektiv men även en analog nikon kamera.
Jätte nöjd.
 
Dagen efter julafton så åkte vi in till kristianstad och träffade resten av släkten.
Fikade lite, innan det var dax att dra sig hemåt.
Jag körde hem också.
 
Och sen dess har det inte hänt så mycket.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?