Självporträtt.

Update: | ? Publicerat i vardag
Måndag den 30 december alltså den sista måndagen detta året.
Känns lite sjukt att snart ännu ett år är över.
Tiden bara springer iväg.
Och jag har hunnit med en massa saker, både bra och dåliga, men som ändå har varit lärorika på ett eller annat sätt.
Varför jag skriver allt sånt i detta inlägget är för att detta kommer att vara det sista riktiga inlägget.
I det sista inlägget kommer det bara vara mål för 2014 och tillbaka blickar från 2013.
 
Men nu till dagens händelser.
Ställde klockan hyfsat tidigt för jag skulle till kungsmässan med tilda och linus.
Fixade de sista inköpen till nyår.
Så nu har jag nästan allt fixat bara en liten grej som fattas men det ska jag fixa imon.
Efter vi hade fixat allt drog vi hem till tilda, där vi blev sittandes med hennes x-box haha.
Drog hem vid 5.
Och nu sitter jag vid datorn och skriver detta och ska alldeles strax göra ett tidsinställt inlägg för imon.
Då jag inte alls kommer ha tid till att blogga haha.
Så ja vi hörs nästa år.
 
//HANNAFONDELL♥
 
JoJo
Skrivet den:

vad vacker du är! :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?