Du är för bra.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Hejsan alla små godingar!
Idag har det vart en ganska seg dag.
Va på dom tråkiga lektionerna som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Fast matten gick ganska snabbt för har börjat jobba med ett lite roligare kapitel nu så förhoppningsvis ska det gå lite lättare nu ett tag framöver.
När lektionen var slut så kom min mamma och hämtade mig i skolan.
Vi tog oss en tur runt i Kungsbacka, först till ÖB och köpte lite onödig skit sen en tur till coop, snabbis och köpte käk på donken, och tillsist Ica skulle köpa lite grejer men så fanns de inte så de blev kicks istället.
Sen drog vi hem.
Gött.
Käkade lite.
Och sen satte jag mig framför datorn och lekte lite med premier pro..roligt.
Nä men a.
Och nu ska jag alldeles strax gå och fixa mig och sen sova lite tror jag.
Eller a kommer somna så fort jag lägger mig i sängen..
Tycker seriöst synd om dom som smsar med mig på kvällen för jag bara somnar och slutar svara ...
Aja förlåt för de i allafall .

Godnatt !
Puss.♥

//HANNAFONDELL ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?