expected too much..

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Godkväll alla fin fina läsare.
Är så sjukt trött ikväll så de inte är sant..
Kan bero på att jag har hunnit med en massa..
Först jobbet ju, sen hem och ta de lugnt i 2 timmar och kolla på en as bra film, like crazy heter den. Se den!
Sen var de dags att dra sig ner mot gymmet.
Fick gjort ganska mycket där vilket var härligt.
När jag kom hem så käkade jag, sen la jag mig i soffan och kollade tvn och nu ligger jag i sängen och halv sover vilket inte är bra för de kommer jag ju somna snart och de vill jag inte .

Godnatt !

Puss.♥

//HANNAFONDELL♥

www.blogstar.devote.se
Skrivet den:

Fin blogg! kolla in på min blogg och lämna gärna några kommentarer kram. Btw fina bilder:)

Svar: Tack så mycket ! Det ska jag göra, tack så mycket ! :)
Hanna Fondell




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?