Finaste som finns.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Lång och mysig dag.
Haha jag sa ju igår att jag skulle jobba idag, men blev inte riktigt så...
Råkade för sova mig lite granna med ungefär 2 och en halv timma.
Så hann helt enkelt inte för skulle tydligen till mina kusiner i Mölnlycke vid 12 så fick stress äta och göra i ordning mig jätte snabbt.
Men jag hann som tur va.
Va hos dom tills klockan 6 ungefär.
Hade jätte mysigt.
Gick en lång promenad in till Mölnlycke centrum och kollade runt lite.
Höll på att frysa ihjäl faktiskt.
Inte kul nån stans...
Så efter promenaden så kröp jag ner i deras soffa med en filt och en värme kudde och kollade på film med mina fina kusiner.
Och nu på kvällen så har jag kollat tv med familjen..melodifestivalen.
Fick anpassa sig till dom andra.
Och blev lite sur när Robin bara gick till andra chansen..han var helt klart bäst ikväll.
Och låten var också jätte bra så lite sur blev man..
Så nu ligger jag i min säng, och tänker på hur fan jag ska hitta till alla ställena imon...jag och mitt lokal sinne lixom...haha jaja. Får se om " brev/ reklam utdelare " är min grej.

Aja godnatt alla fina läsare! ♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?