Jag hinner inte med detta.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Åh asså jag hinner egentligen inte vara sjuk.. Har massor att göra i skolan och så. Speciellt i mon och på onsdag...
Vi har ju spelat in en film, men tyvärr så var det vissa scener som inte blev så bra..så vi är tvungna att ta om dom.
Och förra veckan så var det en annan som var sjuk så då kunde vi inte göra något och nu är det såklart min tur.. Så är ganska frustrerad och de är nog dom andra i min film grupp med..
Så jag måste helt enkelt bli frisk till imon, hur de nu ska gå till.
Antar att jag måste dricka sjukt mycket vatten, sova, äta och inte röra mig för mycket.
Har lyckats med allt det idag förutom att äta i och med att jag mådde jätte illa och sånt förut.
Men antar att jag måste ta nått att äta lite senare, haha nobody cares men men.
Så mitt mål är att bli frisk till imon annars vet jag inte hur jag ska göra..
Kanske typ åka till skolan spela in och sen åka hem igen.
Fast har bara två lektioner och vi ska filma på båda...för börjar ju sent imon.
Och btw nu har jag bara feber och ont i halsen och huvudet så de går framåt.
Så håll tummarna !

Om ni undrar varför jag är sminkad på bilden så är de för att jag fixade mig imorse till skolan men började må illa och så, så gick inte dit.

Om ni har några film tips så kommentera gärna era förslag, för har ganska tråkigt och finns inga bra program på tvn som ni ser...

Puss på er !♥

//HANNAFONDELL ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?