Länkbyte med finaste Johanna!

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Jo det är så att världens finaste, snällaste och goaste tjej driver en sjukt fin och inspirerande blogg!
Hennes namn är Johanna Nordling!
Hon och jag började snacka kan man la säga förra sommarn tror jag de va när hon kommenterade ett utav mina blogg inlägg på min gamla blogg.
Sen dess så har hon läst min blogg och jag hennes.
Hon har hela tiden sagt att jag har inspirerat henne...men sanningen är ju att det är JAG som inspireras av henne.
Hon skriver så sjukt bra och så mycket fina inlägg så de är inte sant.
Man kan inte sluta läsa man vill lixom bara veta mer och mer.
Sjukt bra blogg!

Och ni som gillar hästar kommer älska hennes blogg för hon rider och har egen häst.

Så det är bäst för er nu att ni går in på hennes sjukt fina blogg och läser vart ända litet inlägg som hon har skrivit !

Du kommer inte ångra dig det lovar jag !

Alltså !

www.johannanordling.devote.se
www.johannanordling.devote.se
www.johannanordling.devote.se

Massa kärlek till dig Johanna ! ♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?