The only problem with dreaming is waking up.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Hej alla sjukt heta människor.
Ligger just nu i sängen och smsar lite med ruupert samtidigt som jag försöker blogga, går la lite halvt sådär haha.

Men dagens händelser då, då.
Ähmn, jaa.
Började ju såklart med att jag vaknade, haha nää är de sant, trodde du sov i skolan.
Åh my god, pratar med mig själv undrar hur detta ska sluta ...
Men i allafall var i skolan hela dagen fram tills 10 över 3.
När jag kom hem tog jag de bara lugnt och kollade två och sånt mysigt.
Senare sen käkade jag lite mat.
Kollade tvn och ego pixade lite, luugn ni ska få se en bild lovar.
Och nu har jag typ precis eller för en stund sen kanske de va..men a jag duschade, ren och fin igen..okej inte fin snarare ful men ja ni fattar .

Hoppas att ni sover gott i natt mina kära läsare!

Massa kärlek till er. ♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?