Trött som fan..

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Usch är svin trött ...
Har precis duschat lite för var och gymmade med bästa Elin förut..hon körde fullkomligt slut på mig haha.
Men det var ändå skönt att få röra på sig lite.
I övrigt idag så var jag hos tandläkaren..seriöst den våldsammaste tandläkare jag har varit hos helt sjukt, verkade nästan som att hon ville döda mig eller nått haha.

Var tillbaka på skolan runt 10 ungefär. Missade första lektionen som var matte så helt okej faktiskt.
Efter skolan gick jag hem och sorterade lite reklam inför helgen jippie.
Hann inte med så mycket innan bästa Elin kom.

Så har typ haft fullt upp hela dagen.

Och nu ligger jag i sängen och håller på att somna ..
Puss. ♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?