dumb.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Hur fan kunde jag tro att någon skulle gilla mig?
Hur kan jag vara så jävla korkad?
Förstår inte vad jag tänkte med..
Ingen skulle någonsin kunna gilla någon som ser ut som mig.
Fan.
Det är väll klart som fan att han har någon annan eller åtminstonde snackar med massa andra.
Eller?
Åhh hur kan jag vara så dum..
Han kom inte idag heller..
Han hade skadat armen på jobbet, så han var tvungen att åka till sjukhuset.
Vet inte om det är sanning eller om det är en ursäkt för att slippa träffa mig.
Han skäms väll också för mig precis som alla andra.
Vill bara döö.
Försvinna här ifrån.
Till en plats där man blir uppskattad och accepterad för den man är.
För det kommer aldrig hända här.
Det borde väll inte vara så svårt att ta självmord eller?
För alla andra har ju lyckats så då borde jag också göra det.
Ingen skulle ändå bry sig om jag försvann.
Fan ta allt!
Vad har jag gjort för att förtjäna denna skiten?
Vad har jag gjort för att förtjäna att behandlad så här?
Varför sviker alla mig?
Kan någon svara på det?
Var ända jävla gång som jag börjar gilla nån så känns det som att man blir utnyttjad.
Inte för att jag vet om det är sant denna gången det är väll bara till att vänta och se.
Ja menar jag är en människa, jag har känslor..även fast jag kanske inte ser ut som en...
Fan ta mitt liv.
 
Sitter med 5 seconds of summer i hörlurarna medans tårarna rinner ned för mina kinder..
Kollar på gamla bilder på familj och vänner.
Alla gamla minnen som jag kanske kommer att lämna inom kort.
Fan varför ska de behöva gå så här långt?
Jag är för rädd för att ta mitt liv men jag är nästan ännu räddare för att leva..
Varför just jag.
Vill ju inte.
Snälla.
I Miss You by 5 Seconds of Summer on Grooveshark
 
playa både videon och låten för bästa effekt...
just sayin.
//HANNAFONDELL♥

 
Johanna
Skrivet den:

Nej gumman sluta!
Jag vet att du är stark!
Vet inte riktigt vad som hänt men jag vet att självmord är sämsta lösningen till ALLT!
Head up och fightas istället , då lyckas du bäst!

Finns ifall det är något! <3 <3

Svar: Jag vet inte :/ <3Tack så mycket hjärtat ! <3
Hanna Fondell


Ebba
Skrivet den:

Jag känner inte dig, kom in på din blogg av en slump. Det enda felet med dig är ditt självförtroende, inte din in eller utsida. Bara hur du själv väljer att se på dig själv, de fel du ser, ser inte jag.

Svar: aw nej jag vet, alla säger till mig hela tiden att jag måste lära mig att bli mer självsäker men det är så grymt svårt med den bakgrunden som jag har haft blivit utsatt för mobbning varje dag i skolan under några år så ju mer dom höll på desto mer förlorade jag min självkänsla och självförtroende så tillslut hade jag ingen kvar så det tar lite tid att bygga upp allt som det en gång har varit , och alla säger att det går med lite vilja och visst det gör det säkert men allt tar lite tid, men tack för att du tycker som du gör (a
Hanna Fondell




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?