Ego pics + idrott...

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Åhh asså jag är så sjukt trött...
Förstår inte varför.
Har i allafall tagit mig en lång och varm dusch för frös som en hund.
För övrigt idag har jag vart i skolan.
Hade massa tråkiga lektioner as usual.
Höll en presentation med Michelle.
De gick bra.
Hade även idrott , och i och med att vi är såå mogna osv .
Så gjorde två tjejer ett mästerverk i snön som jag tänkte lägga upp längre ner.
Efter skolan var jag och handlade med pappa och fixade mat till ikväll blev subway sååååå sjukt gott, jag dör!
Man får aldrig nog !
Och sen var jag med Emma .
Super mysigt!
Och nu ligger jag som sagt i sängen och halv sover .
Så direkt efter jag har skrivit klart ska jag sova .
Tänkte även bjussa på lite goa ego pics så här på en måndags morgon.
Aja vi hörs imon .

 

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?