Finders keepers.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Jo det är så att jag lovade en söt tjej vid namn Johanna Nordling att jag skulle göra typ sån där:
HISS/DISS..
så jag tänkte göra det väldigt enkelt för mig själv.
Så HISS blir alltså....
Sommar!
Vem hade kunnat räkna ut det ?
Och DISS blir...
Vinter och kyla.
 
Och nu back to the booriiing me again.
Måååånnddaaaggg, hate mondays!!
Skola och skit.
Och dessutom hade jag bara tråkiga lektioner idag..
Engelska, samhäll, idrott, svenska.
Kan de bli bättre eller ?!!
Nej tror inte det.
Eller jo det kan det för hade jävla extra matte efter skolan..
Dööö.
När jag kom hem från skolan satte jag mig och käkade.
Loove foood.
Och nu sitter jag och snackar lite med Johanna och Elin.
Och så klart med min fina gose, som jag skulle träffat imon men som jag ska träffa på onsdag istället.
Längtar sååå efter honom :(
 
Och nu ska jag gå och sätte mig i soffan och kolla lite tv och ta det lungt.
Vi hörs imon bitcheesss!
Här får ni lite cp bilder på mig från i fredags. enjoy!
//HANNAFONDELL ♥
Elin T
Skrivet den:

Va fin den första bilden va! Ha den som profilbild på fb :D ♥

Svar: Tack så mycket :) <3Haha a kanske :) <3
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?