Normal..fuck no.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Blogga blogga blogga.
Är skit kul...verkligen..
Nä men idag har jag vart med mamma och fikat hos hennes kompis på förmiddagen.
Sen var jag med Elin på Kungsmässan, gaalen är du !
Hahah orkar inte ens berätta om de, men de va i allafall en passion frukt som var inblandat...
Ska den vara skrynklig eller inte skrynklig...
Elin ansåg att den inte skulle vara skrynklig och jag ansåg att den skulle vara de...
Så det slutade med att jag tog med mig två frukter och gick och frågade svamp killen och sa så här " Hej ska dom här grejerna vara skrynkliga eller inte ?! Det är en passionsfrukt hehe.."
Asså sjukt mobbade...
När jag kom hem sen så satte jag mig och pratade med min bror som kom hem från Kläppen idag, de är därför jag har vart extra hos mammi.
När mamma hade kommit hem och duschat osv , stack vi till pappa och käka middag.
Var där ett tag.
Sen när jag var hemma igen så satte jag mig och kolla klart en film , en jätte bra fransk film.
Och nu ligger jag i min kära säng med min mysis katt Björn tätt intill mig, gosiit!

Bilden nedan, asså måste bara erkänna att vi är sjukt lika, typ läskigt juu ! :o

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?