Resultatet & älsklingarna.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Godkvällens alla fina människor!
Min dag i daaag har varit ganska gosig.
Började med att jag vaknade..
Skulle man aldrig kunna räkna ut eller hur .
Åt lite smarrig frukost framför en film på datorn.
Sen kollade jag en ännu en film och en film till.
Den sista jag såg hette flight , tror den hade premiär på bion i fredags.
Den var faktiskt ganska bra , och den är värd att se .
Sen så kom mysen hem till mig vid halv 6 så jag var med han till lite efter 8, riktigt mysigt va de att äntligen få träffa han igen .
Och nu ligger jag i soffan och lyssnar på mina älsklingar , kan säga att jag är in loove with them .
Kommer såklart lägga ut bilder på dom nu och en bild på resultaten av mitt hår .

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?