Shine bright.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Usch !
Är trött som faan.
Förstår inte varför, för jag gick och la mig vid 9 igår ungefär ...
Men aja idag har jag typ städat mitt rum och lägenheten efter det var jag på Kungsmässan och shoppade lite smått och gott.
Blev en vanlig blå t-shirt, en vit stickad halsduk, fjärrstyrare till kameran och en kamera väska samt lite godis och så haha.
När vi kom hem från Kungsmässan så fixade mamma käk.
Mums.
Sen satte vi oss och kollade tvn och käkade chocklad semlor och godis, jätte gott!
Och nu sitter jag fortfarande i soffan, men funderar på att gå och lägga mig, innan jag typ somnar haha..

//HANNAFONDELL♥

Emma
Skrivet den:

Glöm inte att jag alltid finns här för dig om du vill prata hjärtat! <3

Svar: Tack så mycket hjärtat ! <3
Hanna Fondell




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?