Somewhere new.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Då var det dags igeen då.
Ja vad har jag gjort idag ?
För det första så hade jag sovmorgon till klockan 12.10 as gött, sov inte så länge men ändå..
Sen käkade jag massa.
Vid kvart i 12 kom min käre far och hämtade mig och körde mig till skolan, lat är jag..
Hade två lektioner.
Sen så lyckades Michelle övertala mig om att stanna på extra matten idag istället för imon..
Fick inte gjort något i och med att jag fixade med bloggen, så blir nog att ta hem matte boken nån dag i veckan, totaly ointressant för er att veta men.
Efter skolan åkte jag och pappa och handlade lite mat och så.
Och nu sitter jag i sängen med datorn i knät och bloggar.
Ska snart kolla tvn istället för orkar inte vara på datorn.
Så vi hörs imon !
Puss på er mina fina läsare.
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?